.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان کار رمال کلاهبردار
فردی که در قالب فالگیر و رمال از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، در ساری دستگیر شد.
پایان کار رمال کلاهبردار

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ کارآگاه علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: در پی اخبار واصله از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط یک رمال و فالگیر خانم در شهرستان ساری، پیگیری ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمه را که اقدام به کلاهبرداری از طریق فالگیری و رمالی می‌کرد، شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را حین انجام بزه ارتکابی دستگیر کردند.

 

سرهنگ قیصری گفت: متهمه با طالع بینی و فال گیری، پس از جلب و سوء‌استفاده از اعتماد قربانیان با دادن وعده‌های دروغین به آن‌ها مبالغ زیادی پول دریافت می‌کرد که در تحقیقات انجام شده و بررسی گوشی تلفن همراه و واریزی‌ها به حساب وی، ادله ارتکاب جرم، کشف و مشارالیه نیز به بزه انتسابی اقرار کرد.

 

او با اشاره به تحویل متهمه به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو، مسائل خرافاتی را به اشکال گوناگون در شبکه‌های اجتماعی رواج و به این طریق از اعتماد طعمه‌های خود سوء استفاده می‌کنند که افراد باید مراقب باشند تا با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.